Lirik Tetangga Ku Idola Ku - Anita - LAGU DAYAK KALIMANTAN LAGU DAYAK KALIMANTAN: Lirik Tetangga Ku Idola Ku - Anita

Pages

Saturday, July 29, 2017

Lirik Tetangga Ku Idola Ku - Anita


You are viewing the song lyrics and music video of Tetangga Ku Idola Ku by Anita; here's the full lyrics and video songs.

Video: Tetangga Ku Idola Ku - Anita




Lirik lagu Tetangga Ku Idola Ku - Anita


dia haranan taharu
manampa atei ku manggau
dia haranan tantihu
aku jatuh cinta dengam mu

sala kah sala aku
manyayang ikau
je jadi tege
anak sawam mu

tapi narai ndai daya
aku jadi talanjur cinta
jakai kilau kata umpama
uru tetangga
lebih menggoda

cinta mambute mata
dia nanture dia kasene
hurui je sala

reff :
gara gara
senyum manis mu
gila layau
aku handak dengam mu
biarpun ikau
tege je tempu
ikau tetangga ku idola ku

reff :
haranan cinta
tantihu manampuh
aku tapacar banan uluh
mbuhen kah kia
harus tumun tuh
benye benyem
pacaran selingkuh

dia haranan taharu
manampa atei ku manggau
dia haranan tantihu
aku jatuh cinta dengam mu

sala kah sala aku
manyayang ikau
je jadi tege
anak sawam mu

tapi narai ndai daya
aku jadi talanjur cinta
jakai kilau kata umpama
uru tetangga
lebih menggoda

cinta mambute mata
dia nanture dia kasene
hurui je sala

reff :
gara gara
senyum manis mu
gila layau
aku handak dengam mu
biarpun ikau
tege je tempu
ikau tetangga ku idola ku

reff :
haranan cinta
tantihu manampuh
aku tapacar banan uluh
mbuhen kah kia
harus tumun tuh
benye benyem
pacaran selingkuh

tapi narai ndai daya
aku jadi talanjur cinta
jakai kilau kata umpama
uru tetangga
lebih menggoda

cinta mambute mata
dia nanture dia kasene
hurui je sala

Hope you guy's enjoy the share of lirik lagu Tetangga Ku Idola Ku by Anita. Credit goes to original artiste, composer and production on . All video source are taken from YouTube. Let us support Lagu Dayak guy's.
Lirik Tetangga Ku Idola Ku - Anita Rating: 4.5 Review by: Bujang Ining

No comments:

Post a Comment