Lirik Baya Ije Alem - Mey Shanty - LAGU DAYAK KALIMANTAN LAGU DAYAK KALIMANTAN: Lirik Baya Ije Alem - Mey Shanty

Pages

Saturday, December 31, 2016

Lirik Baya Ije Alem - Mey Shanty


You are viewing the song lyrics and music video of Baya Ije Alem by Mey Shanty; here's the full lyrics and video songs.

Video: Baya Ije Alem - Mey Shanty




Lirik lagu Baya Ije Alem - Mey Shanty


Tampayah Matam Pun Menggoda
Manampa Ateikuh Dia Baramana

Ikau Hatue Gagah Balinga
Bodymu Aduhai Kilau Pemain Bola

Baya Ije Alem Kue Hasupa
Angat Tahi Jadi Kue Manjalin Cinta
Padahal Kasene...Isut Mahi Dia

Mahame - Hamen Angat Pangkeme
Haranan Iye Langsung
Manggandeng Lenge

Dia Mangira Kacapat Jete
Iye Maimbit Bapander
Langsung Kasene

Rancak - Rancak Jadi Aku Manyundau
Baya Sinde Jetuh Aku Tampalingau
Haranan Nampayah Ikau...
Ateikuh Luluh Layau

Oy Pahari.. Mina Mama Tundah Kula
Jetuh Hirah
Angat Uluh Kana Jatuh Cinta

Oy Umay Bapa.. En Tau Kah Aku Imbit Maja
Handak Kasene
Kua Dengan Kare Keluarga

Mahame - Hamen Angat Pangkeme
Haranan Iye Langsung
Manggandeng Lenge

Dia Mangira Kacapat Jete
Iye Maimbit Bapander
Langsung Kasene

Rancak - Rancak Jadi Aku Manyundau
Baya Sinde Jetuh Aku Tampalingau
Haranan Nampayah Ikau...
Ateikuh Luluh Layau

Oy Pahari.. Mina Mama Tundah Kula
Jetuh Hirah
Angat Uluh Kana Jatuh Cinta

Oy Umay Bapa.. En Tau Kah Aku Imbit Maja
Handak Kasene
Kua Dengan Kare Keluarga

Tampayah Matam Pun Menggoda
Manampa Ateikuh Dia Baramana

Ikau Hatue Gagah Balinga
Bodymu Aduhai Kilau Pemain Bola

Baya Ije Alem Kue Hasupa
Angat Tahi Jadi Kue Manjalin Cinta
Padahal Kasene...Isut Mahi Dia

Mahame - Hamen Angat Pangkeme
Haranan Iye Langsung
Manggandeng Lenge

Dia Mangira Kacapat Jete
Iye Maimbit Bapander
Langsung Kasene

Rancak - Rancak Jadi Aku Manyundau
Baya Sinde Jetuh Aku Tampalingau
Haranan Nampayah Ikau...
Ateikuh Luluh Layau

Hope you guy's enjoy the share of lirik lagu Baya Ije Alem by Mey Shanty. Credit goes to original artiste, composer and production on . All video source are taken from YouTube. Let us support Lagu Dayak guy's.

No comments:

Post a Comment