Lirik Mao’ Panganten - Syentia - LAGU DAYAK KALIMANTAN LAGU DAYAK KALIMANTAN: Lirik Mao’ Panganten - Syentia

Pages

Monday, December 12, 2016

Lirik Mao’ Panganten - Syentia


You are viewing the song lyrics and music video of Mao’ Panganten by Syentia; here's the full lyrics and video songs.

Video: Mao’ Panganten - Syentia




Lirik lagu Mao’ Panganten - Syentia


Repo rasanya atiku sidi repo
Diri’ badua duduk badampikng
Ka’ adapatn urakng tuha Man pagewaris
Niat kao man aku mao’ panganten

Ampaikng diri’ badua bajanji
Kade’ kao man aku idupa’ badua
Diri’ badua bajanji satinyak salangkah
Saidup samati salamaanya

Kao man aku dah jaji sete’
Kao man aku dah sama cinta
Kao man aku na’ tapisahatn agi’
Kao man aku badua salamanya

Kade’ kao jauh man aku
Na’ batah rasanya
aku batol na’ batah
Kade’ kao jauh man aku
Gulinsah rasa atiku batol gulinsah

Ampaikng nana’ nang bisa
Misahat diri’
Cintaku man cintanyu dah malakat
Bai’ rasanya aku jauh man kao
Aku mao’ diri’ badua maan

Hope you guy's enjoy the share of lirik lagu Mao’ Panganten by Syentia. Credit goes to original artiste, composer and production on . All video source are taken from YouTube. Let us support Lagu Dayak guy's.

No comments:

Post a Comment